خلیل عبداللهی، مدیرکل مدیریت بحران استانداری فارس با تاکید بر اینکه هیچ یک از راه‌های استان مسدود نیست گفت: امروز شدت بارندگی بیشتر خواهد شد و شهرستان‌های فیروزآباد، قیروکارزین، گراش، لارستان، لامرد و مهر با این پدیده مواجه خواهند بود‌.
کد خبر: ۱۰۵۸۵۹۲
تاریخ انتشار: ۰۵ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۳:۰۸ 27 July 2022

تابناک فارس به نقل از تسنیم:  بارش شدید باران که از عصر روز گذشته در برخی از شهرهای جنوبی استان فارس شروع شده تا روز جمعه ادامه دارد و براساس پیش‌بینی هواشناسی به تدریج دیگر نقاط استان را نیز درگیر می‌کند، این بارش‌ها شب ‌گذشته منجر به آبگرفتگی معابر، روان شدن سیلاب و تخلیه برخی از مناطق شد.

خلیل عبداللهی، مدیرکل مدیریت بحران استانداری فارس با اشاره به آخرین وضعیت شهرستان‌های درگیر بارندگی اظهارداشت: بارندگی سبب آبگرفتگی معابر و طغیان برخی از رودخانه‌های فصلی شد اما هیچ خسارت جانی تاکنون رخ نداده است‌.

وی با تاکید بر اینکه هیچ یک از راه‌های استان مسدود نیست گفت: امروز شدت بارندگی بیشتر خواهد شد و شهرستان‌های فیروزآباد، قیروکارزین، گراش، لارستان، لامرد و مهر با این پدیده مواجه خواهند بود‌.

عبداللهی ضمن تاکید بر آماده‌باش همه نیروها برای مقابله با بحران به تخلیه خانه‌ها در برخی از نقاط شهرستان داراب اشاره و عنوان کرد: این امر برای ایمنی بیشتر بوده است.

هنچنین براساس اطلاعات دریافتی از سامانه‌های هوشمند جاده‌ای وگزارشات اعلام شده از راهداری مستقر در محورها درحال حاضر بارش باران خفیف درمحورهای منتهی به داراب وجود دارد و سایر نقاط استان فارس نیمه ابری تا تمام ابری گزارش شده است.

 

شب گذشته براساس گزارش‌های مطرح شده جاده گراش به روستای محمد آباد به دلیل طغیان رودخانه پئت مسدود شده بود. همچنین قطع حدود 50 درخت در لار نیز به دلیل وزش شدید باد منجر به خسارت به تعدادی خودرو شده بود‌.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار